Re: Sprzet za 3 700 ?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 14:50:08 MET

>Zasadniczo ostatnio kazda jest malo wyczuwalna :) A sprzet jednak
>zmieniamy :)

I tu kolega się pomylił - ja wymieniłem 486SX na iP200MMX... :))))

>To czy temperatura jest zbyt wysoka moze stwierdzic i tak tylko procesor
>- i wtedy sie wylaczy :)

Ale mogę dowiedzieć się czy działa on na granicy swoich możliwości...

>Zamiast budzika? :)

:))))

>To nie kwestia pecha - to Asus dal ciala

Ależ Asus jest taaaaaaki wspaniały!!! ;)

>A ile podzespolow sprawdzales?

W sumie 3 całkiem różne komputery.

>Tyle ze jesli masz tylko jeden do wyboru to trudno powiedziec czy jest
>dobrej jakosci - moze byc tylko wystarczajacej :)

Porównuję go do innych 14" (Hyundai, <tfu> Daewoo </tfu>, Bridge, itp.) oraz
do tańszych 15"...

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>