Re: Pomocy !!!

Autor: Adam Borowski (ab171958_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 14:09:35 MET

> Jak nie pomoze to sprobuj go potraktowac np. norton disk doctor-em
??????
NIE!!!
To jest najglupsze, co mozna zrobic.
NDD w sytuacji jakiegokolwiek bledu SPRZETOWEGO potrafi co najwyzej
jeszcze dopsuc.
Ten blad jest prawie na pewno programowy (Virus Protection w BIOSie), tak
wiec NDD starajac sie go naprawic moze cos rozwalic, a jesli jest
sprzetowy, to i tak nic sie nie da nim naprawic.