Pomocy-notebook Toshiba

Autor: Tomasz Urbanek (turbanek_at_dilnet.wroc.pl)
Data: Tue 10 Mar 1998 - 11:49:12 MET

Wiem ,że to moja wina i że nie powinienem tego zrobić, ale skąd miałem
wiedzieć...
Ale do rzeczy - chciałem zainstalować od nowa G95, w setupie miałem
ustawioną kolejność bootowania C:>A:, więc z lenistwa (w Toshibach BIOS
jest programowy w dodatku mój chodzi tylko pod DOS i 3.1) skasowałem
pliki systemowe na C:\ myśląc że odpali z dyskietki. I tu wielkie
rozczarowanie - nie chce czytać z A: .Kontrolka odczytu świeci się może
przez 2 sekundy po czym ku mojej rozpaczy gaśnie.Próbowałem z 3 różnymi
dyskietkami startowymi (spod Dos ,G95 i NU 2.0). Do BIOSu, by zmienić
kolejność bootowania wejść nie mogę, zresztą powinien odpalić z
dyskietki mimo to. Może ma ktoś jakiś pomysł? Albo jakaś dobra dusza z
Wrocławia posiadająca notebook pozwoliła mi wsunąć dysk do swojej
zatoki(zabrzmiało romantycznie nieprawdaż?) na czas potrzebny do
przegrania tych 2 nieszczęsnych plików. Byłbym wdzięczny za wszelką
pomoc.
Pozdrowienia
Tomasz Urbanek
turbanek_at_doktor.dilnet.wroc.pl