Re: Siec na kablach telefonicznych?

Autor: Jacek Kijewski (jacek_at_softomat.com.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 18:22:07 MET

On 3 Mar 1998, Krzysztof Osiecki wrote:
> In pl.comp.intranet on Jacek Kijewski wrote:

[to wrote ktos wczesniej]
> [...]

[tu byla uwaga,ze ewentualnie robi sie patch-kordy, dorzucona przez kogos
pozniej]

> może niedoczytałem, ale w którym miejscu tam jest napisane drut?

Ze co? Patch kable robi sie z linki (z drutu da sie teoretycznie,
praktycznie sie polamia albo gniazdka sie wylamia pod ich ciezarem). Do
okablowania strukturalnego uzywa sie drutu. Zatem podaj nazwy firm, ktore
robia patch-kordy z resztek UTP (okablowania strukturalnego), abym mogl
sam je omijac i wszelkich potencjalnych klientow uprzedzic. Jest to na
tyle oczywiste, ze chyba nie trzeba pisac.

A jak ktos koniecznie chce: mam na szafie karton scinkow - odbior wlasnym
transportem, jak sie komus przyda.

A swoja droga szpulka 305 metrow UTP kosztuje ok. 300 zl. To po co zbierac
po firmach scinki? Podwojne gniazdo kat. 5 kosztuje ok. 50 zl, zatem tu
sie robia koszty.

  Jacek Kijewski, jacek_at_qna.softomat.com.pl (zajrzyj tez www.softomat.com.pl)
                Kazda dostatecznie rozwinieta technologia
                niczym szczegolnym nie rozni sie od magii