Re: POMOCY: karta sieciowa i muzyczna

Autor: The last outlaw (banita_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 23:56:21 MET

On 9 Mar 1998, KC wrote:

> Proszę o poradę.
> Kilka dni temu nabyłem kartę dźwiękową i szczęśliwy próbowałem zainstalować
> ją u siebie w komputerze. Karta jest PnP, zainstalowała się więc bez
> problemu. Przebootowałem Win95 i... zaczęły się problemy. Przestała działać
> sieć, a do tego nie było dźwięku. Jednak, gdy wyjmę kartę sieciową, karta
> muzyczna działa bez problemu, i na odwrót - po wyjęciu karty muzycznej,
> sieć działa.
> Gdy obie karty były na raz w komputerze nie było konfliktów w ustawieniach,
> a dlaczego się gryzą?
> [...]

Normalka w wingrozie z kartami plug&pray
Jesli obie karty sa pnp to zainstaluj najpierw dzwiek, potem wylacz kompa,
wloz sieciowa i ja zainstaluj. Powinno ruszyc.
Jesli karta sieciowa nie jest pnp to po zainstalowaniu dzwieku musisz
przekonfigurowac karte sieciowa (jesli sie gryza) - do karty powinienes
dostac sterowniki, ktore pozwalaj na zmiane irq i i/o. (Uwazaj tylko by
nie bylo konfliktow z innymi urzadzeniami, bo nie dojdziesz do ladu).
Potem zainstaluj te karte w win-ach dla ustawien jakie poczyniles na
karcie (start/ustawienia/panel sterowania/system/menadzer urzadzen/karta
sieciowa/twoja karta/wlasciwosci/ustawienia -- przerwanie i adres we/wy).

Jak to nie ruszy to znaczy, ze byc moze chlopaki z Microsoftu przewidzieli
wszystko i ze system nie ma lewych przejsc (jest nie do zlamania.

        Enjoy Banita