Virge i Monster.

Autor: marek piotrowski (marek.piotrowski_at_p48.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 00:03:16 MET

toc,

Piątek 06 Marzec 1998, BioEnergoPsychopata -> All:

 B> Nie pieprz glupot,

kewltury troche, tak to sie mozesz zwracac do kolegow z piaskownicy.
szczegolnie jak nie masz racji i pieprzysz glupoty.

 B> jak nie wiesz to najpierw zajzyj na www.s3.com/drivers

po pierwsze ten link jest bledny, po drugie nawet jak zajrze do spisu driverow
s3 to i tak tam nie zobacze chipu virge 868.

 B> Z modelem 325 chodzi OK.

dwa razy trzeba powtarzac? dobra glosno i wyraznie: karty oparte na chipie s3
virge (dowlnej odmiany: 325, 357, 375, 385...) powinny bezproblemowo
wspolpracowac z kartami na 3dfx voodoo graphics. jak nie dzialaja to jedna z
kart jest do d*.

natomiast zupelnie inna sprawa sa problemy we wspolpracy z kartami na chipie
vision868 i jego wersji dostosowanej do pamieci vram vision968 z "monsterami".

ja wiem ze niektorzy to jeszcze na ksiedza zorro wolali jak s3 takie uklady
produkowala ale jak sie chce wyglaszac autorytatywne sady to trzeba albo zapisac
sie na wyklady z historii pecetologii albo zapytac starszego/madrzejszego
kolegi.

P.S. First secure an independent income, then practice virtue.