Zoltrix 33,6 VSP i COMx - problem.

Autor: Lukasz Piotr Piwowarski (lpiwowar_at_elektron.elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 09 Mar 1998 - 09:43:08 MET

Mam nastepujacy problem z wewn. Zoltrixem 33,6 VSP:
COM tworzony przez niego jest zawsze COM1 na IRQ4 (czyli standard) nie-
zaleznie od tego jak ustawie zworki ((na modemie), sprawdzam to MSD.
Przy czym oba porty plyty glownej sa wylaczone w setupie ((dla jasnosci
sytuacji). Jezeli teraz nawet na chama przerzuce myszke na COM2 (wlaczajac
jeden port plyty glownej) i dam modem na ten jego COM1 to i tak pod W95
w okienku modemy->diagnostyka nie uzyskuje odpowiedzi z modemu. Mam P60
((chodzi na 66). Probowalem roznych rzeczy w BIOSie, zmienilem ISA z
enhanced na compatible, ICU na manual, nic nie pomaga. Co tym sadzicie,
czy modem jest zwalony.

	  Lukasz Piwowarski  e-mail: lpiwowar_at_elka.pw.edu.pl
                  Warsaw University of Technology
          Faculty of Electronics and Information Technology