Modem "radiowy" ? TO JEST MOZLIWE!

Autor: Cookie (Cookie_at_f64.n482.z2.fidonet.org)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 22:36:00 MET

HI Tomasz...

TR> - Czy da sie zwykly modem podlaczyc bezposrednio do innego modemu za
TR> pomoca zwyklego kabla ?

TR> comp <-> modem <-+---kabel-+-> modem <-> comp

TR> Chodzi mi o ominiecie calego procesu (fabrycznie zapisanego
TR> zapewne w modem ) telefonowania i laczenia sie z innm
TR> modemem poprzez linie telefoniczna poniewaz modemy beza bezposrednio
TR> nadawaly-odbieraly do siebie.

o3wiscie, ze sie da... proces telefonowania nie jest 'fabrycznie' zapisany
a dokonuje sie z pomoca sekwencji komend Hayes'a... (AT...)
odpowiednimi komendami mozna wymusic w modemach przejscie na odbior/nadawanie
bez potrzeby 'telefonowania' - radze pokombinowac z takimi komendami, jak
ATA, ATO, ATH0, ATH1 i wiele innych... :-)

TR> PS: gby sie nam udalo.... :) modem radiowy 36.600 bylby czyms
TR> fantastycznym :)

takiej szybkosci pewnie nie osiagniesz tak kombinujac...
ale, skoro sie palisz do roboty...

cookie