Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk_xxx-rated_at_xxx-ratedpolbox.com)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 02:08:38 MET

Michal Sztajer napisał(a) w wiadomości: <3501b22c.388423_at_news.lublin.pl>...
>On Sat, 7 Mar 1998 00:10:46 +0100, "Maciek Wisznicki"
><bowi_at_priv.onet.pl> wrote:

<CIACH>

Ten ktoś w następnym zdaniu to moja skromna osoba...
Zadałem pytanie retoryczne w celu uświadomienia problemu zainteresowanemu
Wydruki z Epsona są rzeczywiście rewelacyjne, ale....

>Ktos zapytam sie ile jest warty Epson po zaschnieciu glowicy ( co
>zdarza sie dosc czesto - wystarczy ze wylaczal prad i glowica nie
>zaparkuje)
>ODpowiedz brzmi: po zaschnieciu glowicy Epson jest warty: "zero
>zlotych" Nowa glowica kosztuje po prostu takie pieniadze ze lepiej
>kupic nowa drukarke!!
>
>Pozdr
> Michal Sztajer
> msz_at_kki.net.pl

No, bez przesady 200 złoty kumpel za swoją wziął. Nowa głowica - najlepiej z
Niemiec (taniej) jak już ktoś sobie zapchał nieorginalnym atramentem bo
serwis go
odwali.

Ze względu na to że sam jestem zainteresowany zakupem Epsona (tak ładnie
drukuje...) mam pytanie:

Do mających mniej szczęścia (tym co już nawaliła głowica) użytkowników
Epsona i do mających więcej szczęścia też:
1. Czy jeżeli używaliście orginalnych atramentów i zapchała się wam głowica
to serwis uznawał reklamację? Pytam bo słyszałem że mówili że głowica to
materiał eksploatacyjny (ładny materiał wart 4/5 sprzętu) i nie podlega
wymianie lub naprawie w ramach gwarancji. Is that TRUE or FALSE?
2. Czy ktoś w ogóle zapchał głowicę używając orginalnych atramentów? Jak?

Do specjalistów:
Czy taka jakość jak uzyskiwana w Epsonie za pomocą druku piezoelektrycznego
jest możliwa do osiągnięcia za pomocą technologii stosowanej przez HP
(podgrzewania atramentu)?

Dzięki za każdy feedback...

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław