Re: Dziwna, ale ważna dla mnie sprawa o płytkach CD (g

Autor: Daniel Fenert (fenert_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 17:28:39 MET

Dnia Sat, 7 Mar 1998 16:32:28 +0100, "Krzysztof Trybowski"
<trybik_at_kki.net.pl> napisał(a):

>Mam wielką prośbę.
>Jeśli masz jakieś stare, niepotrzebne, porysowane lub w inny sposób
>uszkodzone płytki CD (ale całe, nie połamane), które masz zamiar wyrzucić,
>podaruj je mnie. Jeśli mieszkasz w Krakowie, mogę po nie przyjechać, jeśli
>nie, to opłacę koszty przesyłki. Jestem właśnie w trakcie urządzania sobie
>pokoju i będzie to fajny element dekoracyjny... Dzięki za wszystko.

albo pójdzie na wały dla piratów na giełdę...
(dla niewtajemniczonych: jak pirat czegoś nie ma to często daje
zwaloną płytkę, żeby mieć kasę w kieszeni, jak klient pofatuguje się
na giełdę drugi raz, to może w końcu dostanie dobrą)
Niestety nie będę się przyczyniał do robienia krakowiaków w konia.
Daniel Fenert < mailto:fenert_at_friko.onet.pl >

--
A man with only the humblest of means