Re: Woz czy przewoz, czyli co kupic

Autor: Wojtek Deneka (devix_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 16:59:38 MET

Konrad Styrylski wrote:

> ja tez mam podobny problem: nie wiem co kupic:
> -mercedes SLK Kompressor
> -traktor URSUS + snopowiazalka + siewnik na pilota + brona z regolowana
> wielkoscia grudek.+
> stereo HiFi
> czekam na rade szczegolnie od posiadaczy URSUSA

nie posiadam wprawdzie ursusa, ale znam kilku zadowolonych uzytkownikow.
niezadowolonych nie znam. posrod licznych zalet wymieniaja oni
stabilnosc pracy, komfort obslugi oraz przyjemny interfejs uzytkownika.
jedyne problemy jakie sie pojawiaja to zawieszanie sie wskaznika
obrotomierza pzry predkosciach powyzej 130km/h, ale osiaganie takich
predkosci nie jest zalecane przez producenta (niektorzy jednak z uporem
maniaka podkrecaja maszyne). jest na to jednak rada - nalezy windowsowym
sposobem wyjsc i wejsc (zachowujac stala predkosc)- powinno podzialac.
to tyle. z radoscia powitam opinie innych zadowolonych uzytkownikow.
devix

ps. nie daj sie nabrac na siewnik z pilotem - obecnie sprzedawana jest
wersja beta!