Re: Jaka drukarka do 1200 pln?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 15:16:00 MET

> Epsony mają rewelacyjną jakość, jednak są dość drogie w exploatacji.
> Dzbanek czarnego starcza na ok 400-500 stron tylko. Kolejną wadą są
> czułe głowice, niestety się o tym przekonałem :((( Wymiana czarnej
> głowicy 370zł. Narazie czekam na sponsorów..

400-500 stron na jednym cartridge-u to także osiągi HP w wydrukach
nieekonomicznych. przy ekonomodzie ludzie wyciągają z zbiornika około 700
stron.
Epson pomimo mniejszej pojemności zbiorniczka z atramentem potrafi
wydrukować tyle samo, gdyż jest bardziej oszczędny i nie "leje" tak jak HP.
jednak podstawowa wada Epsona to ta, o której się sam przekonałeś.
ja jednak ze swoimi potrzebami pozostałbym przy HP, nawet 600, choć takich
już nie ma.

--
                                       pozdrowionka...
                                       email:  piotr_ta_at_friko2.onet.pl