Re: Konto na "friko.onet.pl" - Problem z wysylaniem & ...

Autor: Piotrek Pawlus (bebe_at_ic.com.pl)
Data: Sun 08 Mar 1998 - 09:45:23 MET

Ja mam problem z friko2, ale chodzi o to, ze nie moge sie w ogole polaczyc z
serwerem aby sprawdzic poczte, czy zalogowac do strony. Strona natomiast
chodzi dobrze. Im sie takie rzeczy czasami zdarzaja i to najczesciej wtedy
kiedy nie pracuja, i usuwanie usterek trwa pare dni.
Co do tego pliku to nie wiem co to jest ale si etym nie przejmuje chyba ze
braknie mi miejsca na serwerze.

Piotrek

bebe_at_ic.com.pl