Re: Pomocy? CDR Philips 2600

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 23:41:58 MET

At 18:48 03-07-98 +0100, you wrote:
>Witam,
>
> Owo urzadzenie zainstalowan w komputerze , gdzie ma pracowac
> nie nagralo jeszcze ani jednejplyty poprawnie. W trakcie nagrywania
>wyskakuje "Bus reset Detected" , albo sie zawiesza sie na twardo.
>Po przelozeni do mojego domowego komputera dziala bezproblemowo.
>

>CDR -, Philips 2600
>SCSI - adaptec 2920
>
>Jakies sugestie ?

  Taka delikatna sugestia, zebys napisal jakie plyty masz
  w obu komputerach oraz jakie urzadzenia masz w systemie.

  A jesli chodzi o meritum to taka mi mysl glupia przyszla
  do glowy - czy przypadkiem w jednym z tych komputerow
  nie masz kontrolera SCSI juz na plycie glownej ?

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~