Re: USB

Autor: Spajk (spajk_at_nettaxi.com)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 22:55:13 MET

>A po co ci sledz do USB???
>Czy widziales na oczy jakiekolwiek urzadzenie USB?
>Czy widziales choc oferte sprzedawcy/producenta?
>No powiedz szczerze, co chcialbys podlaczyc?
>Monitor? Nie widzialem takowego. Klawiature? chyba zwykla tansza...
>Mysz? J.w., w przyrodzie ten gatunek chyba nie wystepuje.
>ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K. Ladziak)

No i pokazałeś kolego jakim jesteś wspaniałym palantem. Facet się pyta
kulturalnie o info, a ty mu wypominasz, po co mu to. Po kiego wała
odpowiadasz, skoro nie masz zamiaru udzielić mu konkretnej odpowiedzi.
Dlaczego na pytanie odpowiadasz pytaniem ????? Idiotyzm.
Wracając do USB. To będzie standard. Dlaczego ? Prawie wszystkie płyty
główne obecnie produkowane mają ten port, więc producenci nie będą się
martwić o zbyt. Podobnie było z wprowadzaniem gniazd PCI. Płyty były
wyposażone w ISA i PCI, więc analogicznie nie od razu wszystkie
peryferia będą miały USB, ale jak już będą miały, to wtedy podłączysz
je do portu USB, bo jest szybszy, wygodniejszy. W Polsce jest coraz
więcej urządzeń z USB, wystarczy pójść na giełdę i się porozglądać. Ja
widziałem myszki, monitory i skanery. Porty też tam można dostać.

spajk_at_nettaxi.com
IRC-Spajk
ICQ-7989359