Odp: Bylo: Czy ktos wie czemu Outlook ...

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 19:37:44 MET

>Może przejrzenie zajmuje 7 min :-)

a gdzie ta kraina z impulsem co 7 minut ? :)

>ps1. Jeśli ktoś nie chce pobierać zbyt długich to NIE MUSI.
fakt, outlook tez to potrafi, jesli juz mowimy o pro...duktach firmy M.
chodzi mi oczywiscie o filtrowanie przychodzacej poczty, jak ktos czyta
pl.comp.pecet przez listserv.

ale to nie znaczy, ze mozna sobie slac na grupe tyle bajtow ile dusza
zapragnie.

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511