Re: Problem z nagrywarka

Autor: Jacek (cyteko_at_netpol.pl)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 17:48:38 MET

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<01bd49c1$7dc944a0$LocalHost_at_piotr_ta.friko2.onet.pl>...

>mój koleś ma to samo na tej nagrywarce. wszystkie płytki lecą mu równo
>oprócz philipsów.
>9 na 10 płytek innego typu leci w kosmos.
>ten sam objaw - nagrywarka nie kończy sesji. być może to jakieś trefna
>partia płytek.
>jeżeli rozwiążesz ten problem to napisz do mnie na priva co i jak.

W zasadzie to by sie zgadzalo, bo sprzet sie skopal jak zmienilem plytki z
Philipsow na Basf i TDK. (Basf'ow nagralem dokladnie 9 na 10 :) ) Ale jest
jedno ale...teraz Philipsy tez sie kopia! Oddalem nagrywarke do serwisu i
gosc cos mowil o trefnej serii MP6200S i prawdopodobnie wymienia na nowa.
Niestety nie byl w stanie wyjasnic mi na czym polega problem.
Jacek