Re: Odp: TPSA to C**JE i nikt nas od nich nie uratuje

Autor: Cthulhu (cthulhu_at_kki.net.pl)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 11:57:45 MET

On 6 Mar 1998 18:48:54 +0100, dariuszo_at_friko.onet.pl (Dariusz
Owczarek) wrote:

>Właściwie to patrząc na konkurencyjne usługi innych providerów internetu to
>w zasadzie tak, jeśli chodzi o przeciętnego urzytkownika.
Kto to jest uRZytkownik?
>Co masz na myśli mówiąc że duże pieniądze, koszt abonamentu byłby dla mnie
>porównywanlny z całością moich miesięcznych wydatków na internetowanie tzn.
>ok 30 zł. A przecież do abonamentu musisz jeszcze doliczyć i tak koszt
>telefonu, to co jest droższe?
Jeżeli płacisz 30 zł, to faktycznie lepiej pozostań przy 0202122. Ale
jak ktoś korzysta więcej z internetu, to lepiej zainwestować w coś
innego,
>Zła jakość ? do skrzynki mam transfer mxymalny w dowolnych godzinach.
To masz szczęście. Poza tym, jeżeli dla Ciebie transfer do 'skrzynki'
świadczy o jakości usług TPSA, to nie mamy o czym rozmawiać.
>Po za tym twój adres internetowy jednoznacznie przeczy twoim słowom
Niby dlaczego?
Właśnie dlatego, że chcąc/niechcąc korzystam z ich usług, mam coś do
powiedzenia na ten temat.

--
Jakub Głuszecki < cthulhu_at_kki.net.pl >