Re: Streamer

Autor: Paweł Paluszyński (palchom_at_kki.net.pl)
Data: Sat 07 Mar 1998 - 02:05:15 MET

Pawel Poletajew napisał(a) w wiadomości:
<01bd46da$a6b470e0$LocalHost_at_default>...
>Wpadl mi (streamer?) wyprodukowany przez Colorado Memory Systems w roku
>1993. Windows 95 OSR wykrywa mi go tylko w aplikacji "Kopia zapasowa" jako
>"stacja QIC80".
>The questions are:
>Czy w Moj Komputer|System nie powinien wykazac go jako konkretne
>urzadzenie?
>Gdzie, za ile (i dlaczego tak drogo) mozna dostac do niego tasmy i o jakie
>pytac??

Twoj streamer dziala.
Windows95 nie wykrywa streamera w "Moj Komputer" | "System"
 przynajmniej
nie QIC80 bo sam mam taki ), tylko tak jak napisales w programie "Kopia
zapasowa".
To calkiem normalne i nie masz co sie tym przejmowac.
Co do ceny. Kasetke VERBATIM kupuje za ok. 20 zl.