Re: Problem z nagrywarka

Autor: Jacek (cyteko_at_netpol.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 22:45:01 MET

Mario napisał(a) w wiadomości: <34FFF728.2C24334D_at_free.polbox.pl>...

>Jaki kontroler ?? W Easy-CD jak wlaczysz "Disk info and Tools" to
>podejrzysz
>wszystkie sesje na plycie , klepnij na niej i podswietli sie "Close
>Session"
>, wystarczy to wcisnac i poczekac.
>
> Mario
To nie takie proste. Z tymi niedokonczonymi plytkami nie da sie juz nic
potem zrobic, bo nagrywarka jest caly czas Busy i nie reaguje. Kiedys
finalizowalem podobnie skopana plytke przy pomocy CDTOOLS ale w tym
przypadku nic nie da sie zrobic
Jacek