Re: kto ma najmniejszy driver do myszy ???

Autor: R.Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 06 Mar 1998 - 19:38:09 MET

At 19:17 98-03-06 +0100, you wrote:
>Hi!

>aqrat to nie jest problem, jak swiat swiatem, zaden szanujacy sie
>programista nie uzywa defaultowego kursora generowanego przez driver,

  A dlaczego ? Bo kolejne drajwery zaczynajac od starych
  z Micro$ofta nie dzialaly prawidlowo na 100% na roznych
  kartach grafiki.

>tylko sam tworzy wlasna procedure obslugi/rysowania...

  I z pewnoscia tworzy wlasne procedury obslugi CDROMu,
  modemu, wyjscia RS, wyjscia drukarkowego, szyny IDE,
  karty grafiki, klawiatury, dyskietki, systemu plikow,
  przerwan, dzwieku itd.

  Jak mi powiesz, ktore z tych kawalkow sa obslugiwane
  przez procedury pisane przez "szanujacych sie programistow"
  to ci automatycznie powiem, ktore zostaly spieprzone
  przez programistow tworzacych systemy operacyjne rodem
  z Micro$ofta i IBM razem wzietych.

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============