Re: CPUERROR - szukamy poszkodowanych

Autor: Vikers (pol219_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 28 Feb 1998 - 16:41:39 MET

Hi
Ja miałem z nim problemy ten sam objaw system nie startował z dyskietki ale
...... na szczęście miałem już kłopoty z moim dyskiem :( tym razem uratował
mnie linux (dokładnie red hat 5.0 z Chip-a ) .
Wyłączyłem dysk w biosie wystartowałem system z cd-kiem ( cd-k był jako dysk
c: :)) ) odpaliłem instalacje linuxa-a uruchomiłem linuxowskiego fdiska ,
 linux widział dysk bo olewa parametry z biosa i sam sobie detektuje co
jest ) , patrzę a w tablicy partycji śmieci ze aż głowa boli , usunołem
WSZYSTKO , wszelkie partycje , zrestartowalm , włączyłem dysk w biosie ,
system ruszył z dyskietki a potem to już z górki , ndd , partition magic , i
mam swoje cenne dane z powrotem

LINUX RULEZ !!!!!!! :)

--
Tomasz