Re: Czy ktos wie czemu Outlook nie chce wyslac wiadomosci

Autor: Michal Pawel Bienias (MPB_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 19:49:40 MET

Niestety widziałeś jaka jest wielkość tego postu, a więc nie musiałeś go
koniecznie otwierać i ściągać.
Jeżeli sobie cenisz koszt który musisz zapłacić za sciąganie tego postu to
mam dla ciebie wiadomość: Mogłeś sciągnąc tylko New Headers i wybrać tylko
listy które chcesz sciągnąć, tak jak ja to robie !!! Wtedy niebędziesz
tracił wbędnych minut na ściąganie żeczy kturzych niechcesz !
Jeżeli jednak sobie tego niecenisz to mam grupę którą możesz sobie obejrzeć
( jeżeli wolisz sciągać całe wiadomści to zejdzie ci około od 5 do 30 godzin
na zrobienie tego!). NP: alt.sex.pictures
Mike.

Piotr Borkowski wrote in message <6dm6bq$aae$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>UWAGA BĘDĄ LECIEĆ JOBY. OSOBY WRAŻLIWE SĄ PROSZONE O NIECZYTANIE TEGO CO

>CZY TY SIĘ KURWA ZASTANAWIASZ GAMONIU JEDEN CO ROBISZ ? POPIERDOLIŁO CIĘ
CZY
!