Karty TV na PCI

Autor: marek piotrowski (marek.piotrowski_at_p48.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 14:11:54 MET

Piątek 27 Luty 1998, Grzegorz Stefan Flak -> All:

 GF> Jeżeli chcesz się zajmować video profesjonalnie to Ci specjalnie nie
 GF> pomogę, bo używam jej właściwie tylko do oglądania TV.

bez nerwow :] chce sie tylko dowiedziec o jakies szczegoly - sam mam zamiar
sobie sprawic "telewizor" i sonduje rynek ;]

 GF> standardową roździelczoś obrazu w PAL'u). Co do tego co napisałem o
 GF> 20kl/s to sprawdziłem i nie dotyczyło to pełnego ekranu, ale okienka
 GF> coś koło 400x300.
 GF> Co pytań dotyczących formatu obrazu i dźwięku to po prosty się na tym
 GF> nie znam.

nie ma zadnej konfiguracji przy zapisie? wyboru lepszej/gorszej jakosci w
zaleznosci od mocy kompytera? tylko rozdzielczosc? jak zgrasz to w odtwarzaczu
activemovie we wlasciwosciach/zaawansowane podany jest rodzaj kodowania. mozesz
sprawdzic?

               2:480/84.48