Re: Pamieci do LX 6 Bylo:plyta pod PII

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 18:02:11 MET

Dnia Wed, 04 Mar 1998 09:28:17 +0100, Dariusz Moszynski
<mosiek_at_mailbox.tuniv.szczecin.pl> pisales:

>W jaki sposob sie to objawia? W jaki sposob wykryc bledy? Jakie rodzaje
>pamieci dzialaja? Chce zakupic ta plyte, wiec jestem BARDZO
>zainteresowany!

Objaw jest prozaiczny - nie uda ci sie zainstalowac windy, dostaniesz
cala mase bzdurnych komunikatow o naruszonych ochronach uszkodzonych
plikach itp. Jezeli uzyjesz zainstalowanej moze sie wogole nie odpalic
j.w. lub pracowac bardzo niestabilnie - zawieszajac sie w roznych
momentach. Co prawda dokumentacja plyty dopuszcza uzycie SDRAM bez
EEPROM'u ale mi nie udalo sie znalezc nadajacego sie do obsady.
Reasumujac SDRAM z EEPROM'em 10 ns (100 MHz) i jezeli bedziesz mial
pecha to sie troche nawymieniasz zanim trafisz .... Wyglada na to ze
SDRAMY maja pewne rozrzuty w parametrach lub chetnie sa szlifowane ;),
a plyta ABIT LX6 stawia twardo swoje wymagania, ale jak je spelnisz
odwdzieczy ci sie rewelacyjna szybkoscia :) i wieloma mozliwosciami -
podkrecania rowniez

Pozdrowienia - Bernard

jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć
fragment NIEBO z mojego adresu.