Re: kontroler

Autor: MTK (mtk_at_mof.mofnet.gov.pl)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 15:32:07 MET

Czesc !

Nie napisales jaka masz plyte i na ktorej wersji G'95 siedzisz.
Najprawdopodobniej Winy nie zle rozpoznaly kontroler
Bus Master Ide (model 82371SB lub 82371AB - zalezy jaka
plyta) i stad te konflikty, mialem podobny dowcip
z dwiema plytami Atrenda VX i TX. Win rozpoznal Bus Master
ale na kontrolerach o ktorych piszesz mial konflikty.
Okazalo sie ze moze byc to normalne i trzeba sciagnac od
Intela lub w moim przypadku Atrenda nowe drivery Ide do Win 95
Pomoglo od razu. Puszcza sie jakis plik INF.EXE i cos jeszcze.
 Pozdrowienia Mariusz.