Outlook Express i jego durne "Odp:"

Autor: Jaroslaw Zabiello (zbiru_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 13:36:02 MET

Ostatnio troche uzywalem Outlook Expressa bo swietnie ma rozwiazana
obsluge wielu kont. Jest jednak pare rzeczy ktote mnie denerwuja:

1) Dlaczego nie mozna ustawic mu aby zamiast "Odp:" automatycznie
podawal "Re:" (tak samo z forwardem)?

2) Dlaczego nie mozna mu ustawic aby cytowany list byl u gory a odp.
na dole tak, jak to robia inna programy pocztowe?

3) Nie moge ustawic aby domyslne czcionki byly odpowiednio male. Ze
wzgledu na kompatybilnosc pracuje w ASCII a nie w trybie HTML i ciagle
wywala mi ogromne litery, ktore nijak nie moge zmienic (nawet po
podaniu najmniejszego wyswietlania sa i tak o wiele za duze)

Szkoda ze Agent nie ma ulepszonej obslugi wielu kont oraz nie ma
mozliwosci tworzenia katalogow zagniezdzonych. To jedyna przewaga
Outlooka, bo poza tym Agent jest pod kazdym wzgledem wygodniejszy.

-JAZ