Re: Problem z SB AWE 32 PnP

Autor: -= Mr.FX =- (mrfx_at_polbox.com)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 10:37:26 MET

>Problem polega na tym że strasznie szumi, może jest to problem wzmacniacza,
>czy ktoś wie jak go wyłączyć?
>Do karty mam podłączone na line out głośniki Arowana 300 W, a na spk out
>"wieżę" ~50 W

1. AWE32 normalnie szumi jak cho.... , szczególnie przy nie wyciszonym
mikrofonie,
2. Zmniejszyć szumy można ustawiając :
    a) 'gain out' na 1. (W Creative Mixer / input output settings),
    b) mute dla mikrofonu i line in,
    c) zmniejsz poziom głośności, bass i treble (możesz podkręcić we wieży)
3. Czy ty aby nie masz odwrotnie podłączonego sprzętu ?
4. Zawsze możesz kupić jakąś kartę TBS (polecam), ale to kosztuje...

Pozdrawiam, Mr.FX [myryfykysy]
email : mrfx_at_polbox.com
www : http://www.polbox.com/m/mrfx