Odp: W Lodzi 56kbps

Autor: Grzegorz Tomczyk (gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Thu 05 Mar 1998 - 00:53:27 MET

Sorki za moze jeszcze jeden list w temacie 56kbps
ale obiecuje wiecej nie wymieniac juz zdan w tym temacie
na ogolnej liscie.

Moze i zludzenie, ale to ze mi modem w zupelnie w inny sposob
reagowal na polaczenie (chodzi mi o zupelnie inny
sygnal w momencie dogadywania sie modemow)
to tez jakies mary?

Polaczenie bylo szybkie co sprawdzalem na ws_ftp
Jezeli chodzi o www rowniez widac bylo roznice.

Owszem rozumiem kolege, ktory mi nie wierzy, gdyz
na razie owe polaczenia sa u mnie calkowicie
przypadkowe, zdarzyly sie zaledwie dwa razy,
ale jest to napewno sygnal ze juz niedlugo bedziemy
mieli szybsze lacza.

Jeszcze raz sorki za list na ogolna liste, ale myslalem
ze zainteresuje to osoby szczegolnie z miasta Lodzi
i okolic.

mailto:gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl