Fax-modem i polskie znaki ???

Autor: Piotr (altelsc_at_polbox.com)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 20:58:48 MET

Witam

Ostatnio zmienilem sobie troche "hardu i softu" :-) i mam problemy.
Wlozylem modem Zoltrix 33,6 Voice na kosciach Rockwela, zainstalowalem
Office 97 PL oraz BitWare do obslugi faxu.

Pisze sobie spokojniutko texcik w Wordzie, drukuje na BitWare Fax. Czekam
... przeszlo ... oddzwania firma i sie pyta co to za kwadraciki w moim
pismie ... a ja luzik ... klikam na Tx Log ... Viev fax ... no i mam
podgladzik ... rzeczywiscie ... same kwadraciki ... w miejsce ą, ć, ę, ń,
ś, ó, ż ... co tu robic ? ... obciach ... zamieniam pl znaki na zwykle ...
przesylam jeszcze raz ... :-)

Ale na przyszlosc - gdzie moge znalezc cos w stylu MS Fax w Office 97, albo
jeszcze lepiej co mam zrobic z drajwerkami tego BitWare zeby mnie nie
zrobil w kwadracik nastepnym razem ? ...

Pozdrawiam

Piotr

P.S. Prosze o ewentualne odp na e-mail : namedyn_at_polbox.com