Re: Modem a drivery

Autor: Krzysztof Romanski (krisr_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 17:14:22 MET

Lukasz Piotr Piwowarski napisał(a) w wiadomości:
<6djj5u$a3s$4_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Moje pytanie jest zwiazane z tym ze mam mozliwosc kupic
OEMowego
>ZOOMa, przy czym jest to gola karta bez zadnych driverow.
Jest to
>wewnetrzny ZOOM 33,6 bez voica. Czy wystarcza drivery
dostarczane
>stanndardowo z Win95. A co z plikiem *.inf - do czego on w
ogole jest.

Wystarcza driver dostarczany z Windows. Z tymze u mnie, mial
problemy z automatycznym logowaniem. Zatem pierwsze, co
zrobilem, to udalem sie w sieci na strone Zomma i sciagnalem
najnowszy inf. I juz jest OK.

Inf to plik konfiguracyjny do urzadzenia. W tym przypadku
pewnie zawiera to wszystko, co Zomm potrafi zrobic i to
najlepiej.
Wiec kupuj smialo

--
Krzysztof Romański