Re: Boot manager

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 16:12:49 MET

Maciej Wyczawski wrote:

> Mam PM 3.0 i w nim wyszarzona opcje "Install boot manager".
> Jakie warunki trzeba spelnic zeby mozna z niej skorzystac.
> Jesli ktos to juz przerabial to tak krok po kroku.
> Z gory dziekuje

Po pierwsze to RTFM. Wszystko tam napisali i to całkiem jasno.
Trzeba zostawić nieco wolnego miejsca (jak naj mniej) na początku lub
końcu dysku. Wtedy zaznaczając taką pustą przestrzeń powinieneś mieć już
dostęp do funkcji BootManagera. Następnie klikasz na partycje z których
chcesz startować i dajesz Add to BM. Wybierasz partycje domyślną i
gotowe.

Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl
Just remove 1234 from my email (spamm protector)