Re: Jaka nagrywarka i kontroler?

Autor: Ireneusz Brejer (iron_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 13:13:39 MET

milek wrote:

> Mam zamiar kupic wypalarke plyt CD-R i CD-RW. W gre wchodzi tylko Yamaha, a
> konkretnie dwa modele:
> 4260t - model ATAPI
> 4001t - model SCSI
> Ktora z nagrywarek wybrac, a jesli juz SCSI, to z jakim kontrolerem w miare
> szybkim, opratym na zlaczu PCI.
> Ewentulanie jakie sa inne dobre nagrywarki CD-RW.
> Poniewaz zadko odwiewdzam grupe prosze o odpowiedzi na
> moje konto:
> milek1_at_polbox.com
>
> Z gory dziekuje i pozdrawiam.
>
> milek

wlasnie dlaczego tylko yamaha ? tez mialem qpic yamahe ale w koncu
sie wqurzylem. yamaha miala byc w polowie marca a mi byla potrzebna
nagrywarka na" wczoraj". no i qpilem z gazety w ffcomp. teac 4/12.
jakos przebolalem brak literki W. i jestem zadowolony jak nigdy!!!
why ? nagrywam 4x caly czas i chodzi jak burza. na 30 cd 1 uszkodzona.
z mojej winy gdyz zamiast pod nt uruchomilem pod w95 u buffer under run ;).
do tego 12x pozwala zgrac windac'iem plyte audio na .wav w trybie
synchronization w 6 minut !!! po prostu rewelka !!!
no i soft dobry dodany winoncd 3.5 niestety oem czyli bez mozliwosci
nagrywania plytek bootujacych. ;(

polecam ta nagrywarke jesli nie zalezy ci na literce W. a co do scsi...
ja mam tekrama DC390 ultrawide czyli jeden z lepszych modeli z biosem.
i tez nie narzekam. nie bedzesz mial problemow chyba pod zadnym
os'em z tym scsi.

irek