Re: Riva czy Permedia?

Autor: Maciej Przyboś (maciejp_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 19:57:14 MET

>[...]
>
>zdajesz sobie sprawe, ze to mniejwiecej 2x tyle co rozdzielczosc obrazu
>telewizyjnego? wiec po co to komu?
 Po pierwsze: nie jest to chyba wada.
Po drugie: po to że możesz sobie sciągnąć w ten sposób obraz wysokiej
jakości i wydrukować z dużą rozdzielczością np. 720dpi. Liczba widocznych
szczegółów będzie o wiele większa niż dla rozdzielczości np. 800x600, która
jest o połowę mniejsza ( obraz mniejszy 4 razy). Wierz mi, jest różnica.

maciejp_at_pg.gda.pl