Re: nagrywarki - mnostwo pytan

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 01:00:51 MET

Sun, 01 Mar 1998 23:13:18 GMT, lawa_at_priv.onet.pl
(=?ISO-8859-2?Q?Andrzej_=A3awa?=) piszesz:

>? Przecież wszystkie płytki są takie same !

Tylko niektore sa przeznaczone do nagran audio i nagrywarka nie
komputerowa potrafi to rozroznic :-(
Prawde mowiac nie widzialem jeszcze takiej plyty ale spodziewam sie,
ze bedzie drozsza bo zawiera tantiemy, tak jak czyste kasety
magnetofonowe. Wlasciwie to sprobuje o nie zapytac w sklepie ze
sprzetem audio. Powinni cos miec do kompletu z nagrywarka.

>? Jak to "wielokrotnym kopiowaniem" ? Chyba, że chodzi ci o wielokrotne

Mam na mysli kopiowanie kopii, czyli sytuacje, gdy nie masz orginalu a
chcesz wykonac jeszcze jedna kopie.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)