Stara karta graficzna nowa plyta

Autor: Bernard (bernard_at_NIEBOpriv.onet.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 21:57:58 MET

Zlozylem sobie kompa - Abit LX6 + P II 266 + W95 itd. i mam taka
zagwozdke, uparlem sie na karte grafiki Matroxa Milenium II AGP
(aktualnie nie do zdobycia :(
do czasu zakupu wykorzystuje stara S-3 PCI (doskonale sprawujaca sie
na starej plycie Intelowskiej). Objaw jest nastepujacy niekiedy na
ekranie pojawiaja sie dropouty (biale lub rzadziej czarne kropeczki
roznej wielkosci - znieksztalcajace obraz). Szczegolnie jest ich duzo
przy instalacji programow - pojawiaja sie w miejscu zamykanych okienek
dialogowych. Niekiedy dochodzi do zawieszenia systemu :(
Probowalem roznych driverow lecz bez specjalnego skutku :(
I w zwiazku z tym mam mala hipoteze - karta na poprzedniej plycie
siedziala na 33 MHz szynie - aktualnie na 66 MHz = czy tu jest ekran
pogrzebany ;)

Pozdrowienia - Bernard

jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć
fragment NIEBO z mojego adresu.