Re: Sprzet za 3 700 ?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 21:34:20 MET

"Radosław Sokół" <rsokol_at_iname.com> napisał(a):

> Łukasz Bajoński wrote:
>
> Hi,

> Albo masz bardzo wytrzymały egzemplarz, albo mało używasz
> myszy ;) W moim Pilocie po roku siadł ogonek zaraz przy

Myszy używam bardzo "dużo" :)
A ten Pilot jest drugim, ale to dlatego że pierwszą po 3 latach nie
za bardzo już umiałem doczyścić a nie chciało mi się jej rozkręcać :(
Kupiłem więc nową, lepiej wyprofilowaną (piewsza była jeszcze
kwadratowa, ta jest podłużna) w ładnym szarym kolorze :)
Od dwóch lat 0 problemów :)

> nasadzie - przetarł się jeden kabelek. Mysz udało się
> co prawda zreanimować, ale od tego czasu mam Microsoft
> Home Mouse i jestem bardzo zadowolony. Do tego w Pilocie
> dość ciężko działały przyciski - Home Mouse ma je bardzo
> delikatne i lekkie.

Rzecz gustu i przyzwyczajenia ...

> BTW co się stało z Twoim sigiem???

W związku z konfliktem jakiś bibliotek w NT piszę czasowo spod W95
który mam awaryjnie na drugim dysku, no i oczywiście zmieniły się
litery partycji w związku z czym agent nie znajduje siga tam gdzie on
standardowo jest :(

> | Radosław Sokół | mailto:rsokol_at_iname.com |

LUKE