Re: Virge i Monster.

Autor: Paweł Kubacki (p_k_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 19:56:38 MET

On Tue, 3 Mar 1998 18:58:43 +0100, "Paweł Kucharski"
<pawkuch_at_friko.onet.pl> wrote:

>Czesc!
>Mam karte S3 Virge i chcialbym dokupic do tego Monstera. Czy to bedzie
>dzialalo - chodzi mi o ewentualne konflikty sprzetowe i gryzienie sie tego
>ze soba? Jezeli ktos cos o tym wie, to pleeease, napiszcie cos!
>Z partyjnym pozdrowieniem
Jezeli masz Virge na EDO RAMach (325) to bedzie dzialac bez problemu.
Jezeli Virge jest 868 lub 968 to tez bedzie dzialac, trzeba bedzie
tylko sciagnac program usuwajacy konflikty w dostepie do pamieci. Jest
on chyba dostarczany z Monsterem, a jesli nie to na pewno jest w
http://www.3dfx.com
Pozdrowienia

Pawel Kubacki
p_k_at_priv.onet.pl