Prośba

Autor: milek (milek1_at_polbox.com)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 19:45:11 MET

Jakiś czas temu otworzyłem firmę, która zajmuje się archiwizacją danych na
CD. Do tej pory robotę wykonywał mój kumpel, lecz ostatnio się wycofał.
Muszę kupić wypalarkę. Polecono mi Ricoh MP6200 S DP. Jest to wypalarka
CDRW.
Nie wiem czy kupić pracującą z SCSI czy ATAPI. Do tej pory korzystałem z
Yamahy, która nieźle się sprawowała, lecz ostatnia seria Yamahy się
skiepściła. Może ktoś mógłby coś polecić.

Z góry dziękuje, odpowiedzi proszę na priv:
+48602720679_at_text.plusgsm.pl