Re: ˇŻ¦ĘŃÓŁ±ż¶ęółń

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 16:39:47 MET

TM wrote:

> Witam
> Pewnie znowu dostanę maila z info, że Ľle koduję polskie znaki, ale
> przeszedłem się na Polską Stronę Ogonkową - widzę polskie fony 8859-2,
> ponownie ustawiłem fonty w Netscape na CE i ... kicha.
>
> Proszę o pomoc !
>
> AZSENOLX azseolnx
> ĄŻ¦ĘŃÓŁ¬ ąż¶ęółńĽ

Stary numer Netszkapy, sam się na tym nabiedziłem swojego czasu. Po prostu
ustaw w newsach kodowanie na Windows-1250 i szkapa będzie wiedziała jak ty
piszesz i sama zamieni na ISO.

Pozdrowionka

ps. Na pewno by¶ to znalazł w newsach na pl.comp.ogonki ... sam pisałem
;-)
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl
Just remove 1234 from my email (spamm protector)