Designer 6.0

Autor: Borys Bogdan (BBogdan_at_wel.wat.waw.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 16:36:23 MET

    Wiem, że mało kto rysuje w Designerze ale mam mały problem, który być
może został już przez kogoś rozwiązany.
    Otóż chcąc rozmieścić symetrycznie dwa obiekty względem siebie można
użyć funkcji "Align". Tylko, że wyśrodkowując je między sobą Designer
przesuwa zarówno jeden obiekt jak i drugi, tak żeby znalazły się np. na
jednym poziomie. Natomiast mnie chodzi o to, by środkując obiekty względem
siebie, jeden z nich pozostał na miejscu bez zmian, natomiast drugi (wybrany
przeze mnie) przesunął się do tego pierwszego. Czy ma ktoś pomysł lub
doświadczenie jak to zrobić?

Borys
BBogdan_at_wel.wat.waw.pl