Re: Karta Graficzna co kupic

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 14:48:53 MET

Jacek Fiok wrote in message <3503e64b.8061289_at_news.man.lublin.pl>...
>A jak ma się szybkością do wspomnianych już ViRGE DX i ET6000 (Rivę
>sobie darujmy, nie ta klasa cenowa...) - Rendition V2200 ??? Prosiłbym
>o w miarę konkretne informacje, nie: "a chyba jest
>szybsza/wolniejsza"... pozdrawiam,

Dla mnie konkrety to wlasnie adresy do stron (których nie zacytowales) z
opisem przeprowadzonych testow. Niestety ogolne testy wydajnosci daja
jedynie ogolna ocene.
 A jezeli prosisz o konkretne informacje, to musisz zadac konkretne
pytanie. Przykladowo, nikt nie powie, ze Riva jest lepsza od Virge pod OS/2.

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )