Re: problem:polskie znaki i nietypowa klawiatura

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Tue 03 Mar 1998 - 13:39:40 MET

Artur Karazniewicz wrote:

> Czesc!
>
> Mam maly problem. Wlasie moja firma zakupila kilka sztuk notebookow, z
> angielskim systemem (W95). Docelowo bedzie na nich zainstalowany NT4.0
> WorkstationPl. Tu maly (no nie taki maly) problem: komputry te na
> klawiaturze nie maja (fizycznie) prawego Alt... (prawdopodobnie ze wzgledow
> oszczednosci miejsca). Czy ktos ma pomysl jak taki problem w maire wygodnie
> rozwiazac. Instalacja klawiatury maszynistki raczej odpada - po pierwsze i
> tak klawiatura notebooka jest niezle pokrecona, po drugie beda (te
> [...]

1. Spróbować PolKeyba (z polskiej strony ogonkowej)
http://ftp.icm.edu.pl/ogonki/
daje polskie literki pod oba alty (Jeżeli choć jeden istnieje ;-)).
2. popytać na pl.comp.ogonki i ewentualnie autorów PSO
3. Zapłacić pare groszy komuś kto przerobi pliki sterownika kalawiatury.

Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl
Just remove 1234 from my email (spamm protector)