AWE 64 - odgrywanie kilku sampli na raz

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 03:55:06 MET

Hello lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl!

01 Mar 98 17:23, Leslaw Frydel -> do All:

 LF> A czy w ogole da sie puscic dwa wav naraz na jednej karcie muzycznej?

Mozesz puscic tyle ile wydoli mikser softwareowy, - (podobnie dziala n.p. Cubic
Player). Ale nie nalezy mylic ilosci uzytych plikow z iloscia uzytych urzadzen
(driverow) przez aplikacje. Prawie wszystkie drivery i aplikacje nie dopuszczaja
wywlaszczania.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable", B64 i
UUEncode.