Re: Sprzet za 3 700 ?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 16:39:02 MET

>Co "otoz" to? Chyba nie kupuje sie golej myszy, lecz z jakims softem?

Co ma piernik do wiatraka?
Jeżeli ktoś nie jest przyzwyczajony, albo po prostu nie potrzebuje 3-go
przycisku, to
niech sobie da spokój.
Mnie osobiście dwa przyciski wystarczą.
Co z tego, że kupię klawiaturę, która będzie miała dodatkowo 10 klawiszy
programowalnych?
I tak nie jest mi to do niczego potrzebne.

>Skad B.G. ma wiedziec o trzecim przycisku skoro chalturzy myszami bez
niego?

Myślisz, że wprowadzenie trzeciego przycisku jest dla niego problemem?
On (a raczej ludzie odpowiedzialni za te sprawy) po prostu rozumie, że i tak
ten trzeci przycisk
nie jest do niczego potrzebny. Macintoshe mają jeden przycisk i sobie
radzą...

Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<SMS: +48601377146_at_text.plusgsm.pl>

PS. A poza tym, co to za dyskusja - i tak każdy kupi sobie mysz, jaka będzie
mu się podobała...