Re: K6 kontra Intel MMX

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 02 Mar 1998 - 00:01:30 MET

"Wit Witerski" <witw_at_friko2.onet.pl> writes:

> Czy komuś te pseudo-błędy Pentiuma coś kiedyś zrobiły?

Pseudo bledy to nie, ale prawdziwe bledy - owszem. I przed Pentium takze.
Ostatni - F00F - tez by mnie duzo kosztowal, gdybym akurat uzywal Pentium
na istotnych komputerach.

> Skoro Inteli jest na świece duuużo więcej i są one duuużo bardziej
> profesjonalnie wykorzystywane (AMD K6 do programów CAD, ha, ha, ha!!!),
> to przez to wychodzą ich "błędy"...

AMD K6 bardzo dobrze sie nadaje do CAD.

Do Quake rzeczywiscie gorzej.

> Jestem przekonany, że w AMD jest więcej błędów.

Na czym opierasz swoje przekonanie? Bo od kiedy pamietam, to zawsze
procesory AMD (i w ogole uklady mikroprocesorowe) byly lepsze - dopiero
w czasach Pentium procesory Intela zaczely miec szybsze koprocesory.

--
Krzysztof Halasa