Laserowki i pieniadze :-)

Autor: Piotr (altelsc_at_polbox.com)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 23:39:19 MET

Wlasnie przeczytalem troche odpowiedzi na moje pytania odnosnie laserowek.
Dzieki wszystkim.

Mam pere komentarzy, wyjasnien i nastepnych pytan :-) ...

Napisalem:
 P> Musze kupic najtansza laserowke do drukowania okolo 150-200 sredniej
 P> jakosci wydrukow na miesiac w malym sklepie, a dokladnie do drukowania
 P> faktur. Mamy juz HP 690C, ale wydruki z niego wychodza za drogie
 P> (papier+tusz ok 100zl/miesiac),

Odpowiedz:
> Coś kręcisz - jeśli 150-200 stron miesięcznie, to nie ma mowy o tak
wysokich kosztach atramentu...
> Poza tym - choćby nawet było to 100 PLN, to co to jest za koszt, jeśli
wystawia faktury (czytaj: ma sporą sprzedaż).

No wiec tak:

1. Jestem sobie studentem, moze nie tak biednym, bo zalozylem sklep z
elektronika, ale nie na tyle bogatym, zeby biec do sklepu po LaserJeta'a...

2. HP wypozyczylem od siebie z domu na tydzien, ale z powodu nagminnych
klotni z reszta rodzinki musialem 690 oddac z powrotem... w tej chwili nie
mam zadnej drukary w sklepie ...

3. Fakturowanie i ksiegowosc sklepu sa prowadzone na komputerze i faktury
trzeba jakos drukowac,

4. Poniewaz moja nowa dzialalnosc dopiero sie rozwija, a jak wiadomo na
poczatku jest potrzebne jak najwiecej kasy, to nie chce wszystkiego
przeznaczyc na drukarke (to tak jakby wydac ostatnie pieniadze na portfel
:-) ... )

5. No i dochadzac do sedna- iglowki sa tanie, ale poza fakturami nie
wydrukuja niczego z odpowiednia jakoscia, a musze drukowac takze zamowienia
i inne pisma ... no wiec igla odpada ... atrament dobrej jakosci juz mam w
domu (HP DJ 690 C) ... wiec w razie problemu przegrywam na dyskietke i
nastepnego dnia przynosze gotowe wydruki ... a wiec pozostaje jakis LASER
... i rzeczywiscie byloby to extra rozwiazanie, gdyby nie te pieniadze ...
:-) ...

6. Zawsze moge wziac kredyt ... hehe ... ale serio znalazlem takie ciekawe
drukarki w przystepnych cenach :

LEXMARK OPTRA E+ / Es
OKI OkiPAGE 4w Plus
PANASONIC KX-P6150 / 6300 / 6500
MINOLTA PagePro 6

Ceny za nowki z gwarancjami (niektore na 24 miesiace) od 1000 do 1400
brutto

Znacie juz moj bol - napiszcie mi ludzie co wybrac i dlaczego ...

Przeslijcie mi kopie odpowiedzi na e-maila: namedyn_at_polbox.com (nie zawsze
mam czas na NEWSy)

Z gory TNX

Piotr