Re: K6 kontra Intel MMX

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 22:28:48 MET

"Wit Witerski" <witw_at_friko2.onet.pl> napisał(a):
>Czy komuś te pseudo-błędy Pentiuma coś kiedyś zrobiły?
>Co za brednie! Jakby o nich nie mówić, to by nikt nie narzekał...

ROTFL

>Poza tym AMD nie jest do końca kompatybilny z Intelem, a niestety Inteli
>jest
>na świecie duuużo więcej i większość softu jest opracowywana dla nich.

A pokaż no mi taki program co to chodzi poprawnie na Pentium a wiesza
się na K6.

>Skoro Inteli jest na świece duuużo więcej i są one duuużo bardziej
>profesjonalnie wykorzystywane (AMD K6 do programów CAD, ha, ha, ha!!!),
>to przez to wychodzą ich "błędy"...

Co do tego, że Pentiumów jest więcej to się zgadzam. Natomiast sposób
wykorzystania procesora ma niewiele wspólnego z odpornością na błędy.
Quake tak samo obciąża procesor jak CAD ( a może nawet bardziej ).

>Jestem przekonany, że w AMD jest więcej błędów.

No to leć z tym do AMD. Bo chłopaki pewnie jeszcze tkwią w błogiej
nieświadomości. Zapewniam Cię, że przy takiej konkurencji na rynku
procesorów jakikolwiek błąd w K6 zostałby odpowiednio nagłośniony
przez Intela.

Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com www.polbox.com/w/wieczor
DELPHI FAQ http://www.kki.net.pl/t1000