Płyta P55-IT czy ktoś ma taką?

Autor: Adi (aszczep_at_aninka.qdnet.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 21:23:44 MET

Czy ktoś może ma płytę P55-IT? Jest to płytka Pentiumowa, na Tritonie
FX, made by nobody (czyli płyta marki "płyta"). Pytam o to dlatego, bo
jest na niej jedna zworka JP12 o której ani słowa w instrukcji nie ma.
Szukałem w Inecie - dotarłem do materiałów o P55-IT, ale o tej zworce
też tam nic nie było. Nie daje mi ona spokoju, może ktoś wie do czego
ona jest? Jej przestawienie nic zauważalnego nie daje, ale strasznie
nie lubię takich sytuacji - jest jumper i nie wiadomo do czego.
Pozdrowienia