Re: Re: Chip 03 98 i test cd ?????

Autor: Adam Hetmański (hetman_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 14:46:41 MET

Pewnego dnia 28 Feb 1998 15:34:53 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl
(Jacek Osiecki) rzucił/(a) tekst:

>O, nie...
>Najbardziej amerykański jest PC Magazine PL, który zamieszcza idiotyczne
>testy gotowych komputerów zajmujące kilkadziesiąt stron... przy czym
>większości testowanych sprzętów w Polsce nie ma...

A już o testach oprogramowania w tej gazecie lepiej zapomnieć, np.
test programów antywirusowych (znałem tylko 2 lub 3, które i tak nie
za dobrze spisują się w polskich warunkach - oczywiście polskich
programów nie było)

Hetman